Pracownik obsługi klienta w dziale sprzedaży aptecznej
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Praca polegająca na przyjmowaniu zamówień z aptek współpracujących z Hurtownią.
  • Praca w godzinach popołudniowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Umiejętność sprawnego przyjmowania zamówień od klientów.
  • Pozytywna energia, zaangażowanie.
  • Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnej.
  • Znajomość branży farmaceutycznej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę.
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.
  • Możliwość długoterminowej współpracy.
  • Pracę umożliwiającą zdobycie nowych doświadczeń zawodowych oraz rozwój własnych kompetencji.
  • Dodatkowe benefity np.: ubezpieczenie grupowe, pakiety Medicover, ZFŚS, kawa i herbata,
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

kliknij, aby rozwinąć
Kandydaci do pracy – jakie dane zbieramy i jak ich używamy?

Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacyjnego SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o. (ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, NIP: 634-012-54-42).

Trzy główne rodzaje danych, które gromadzimy to: dane kontaktowe, dane dotyczące przebiegu kariery i wcześniejszego zatrudnienia oraz posiadanych uprawnień/umiejętności. Dostęp do Twoich danych mają jedynie upoważnieni pracownicy/współpracownicy SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o., w szczególności są to pracownicy Działu Kadr oraz Dyrektor lub Kierownik Działu, do którego aplikujesz.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości nawiązania stosunku pracy między Tobą a SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.

Masz prawo do żądania od SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o. dostępu do danych osobowych dotyczących Ciebie oraz uzyskania ich kopii, a także żądania ich sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Zawsze w razie wątpliwości odnośnie swoich danych możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: Pan Tomasz Cygan, e-mail iod@salusint.com.pl , tel. 694–429–337.

Jednocześnie informujemy, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (organ nadzorczy).

Twoje dane są zbierane zgodnie z art. 221 § 1 Kodeks pracy na potrzeby procesów rekrutacyjnych w SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o. oraz w celach kontaktowych. W przypadku danych, które nie są wymienione w art. 22 1 § 1 k.p., podstawą ich przetwarzania jest Twoja zgoda.

Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, co jednak nie wpływa na ważność czynności dokonanych na podstawie zgody w okresie między jej udzieleniem a cofnięciem.

Twoje dane w przypadku braku zatrudnienia będą przetwarzane w czasie danego procesu rekrutacji oraz 3 miesiące po jego zakończeniu.

Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej ani nie będą wykorzystywane w procesach automatycznego profilowania

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Firma: ERG S.A.

Publikacja: dzisiaj

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej Kontrolę...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-11-18

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie

Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.

Publikacja: 2024-11-18

Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i...

Poznaj szczegóły oferty