VRG S.A. (Vistula Retail Group) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla mężczyzn i kobiet. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami, takimi jak: Vistula, Bytom i Wólczanka. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.
- Nadzór i egzekwowanie standardów związanych z misją i strategią Firmy,
- Opracowanie i monitorowanie oraz egzekucja realizacji celów krótkoterminowych w zakresie sprzedaży w podległych salonach na terenie Katowic, Opola, Wrocławia, Jeleniej Góry, w oparciu o kluczowe wskaźniki sprzedaży (KPI),
- Zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległych zespołów sprzedażowych poprzez cykliczny coaching,
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i spełnianie standardów ekspozycyjnych na podległym obszarze sprzedaży,
- Rekomendowanie nowych rozwiązań i udoskonaleń poprawiających wydajność pracy,
- Zarządzanie i optymalizacja kosztów podległych sklepów,
- Współpraca z działami wspierającymi proces sprzedaży.
- Minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży fashion,
- Proaktywnej postawy biznesowej, zorientowanej na cel,
- Potwierdzonych sukcesów w osiąganiu wyników sprzedażowych,
- Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych i analitycznych,
- Wysoko rozwiniętych kompetencji liderskich (zarządzanie zespołami, motywowanie, udzielanie informacji zwrotnej, egzekwowanie zadań),
- Umiejętności pracy pod presją czasu i wyniku,
- Gotowości do odbywania częstych podróży służbowych,
- Czynnego prawa jazdy kat.B,
- Biegłej znajomości pakietu MS Office,
- Pasji do pracy w branży retail.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- System premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Pracę w ambitnym zespole,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz pakietu sportowego,
- Atrakcyjne zniżki do wykorzystania w naszych salonach,
- Możliwość bezpłatnego korzystania z platformy do nauki języka angielskiego.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Minit Polska Sp. z o.o.
Publikacja: 2024-12-13
Opis stanowiska: Nadzór nad działalnością podległych sklepów i pracowników. Przygotowywanie grafików i kontrola czasu pracy. Kontrola zamówień i inwentaryzacji wykonanych przez sklepy. Realizowanie założonych planów sprzedaży. Aktywna praca na sklepach....
Poznaj szczegóły oferty