Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Specjalista do spraw sprzedaży
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0247
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie działań sprzedażowych,pozyskiwanie klientów,współpraca z oddziałem chińskim,dbałość o najwyższy standard obsługi Klienta,raportowanie wyników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: ekonomiczne lub logistyczne,umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem,umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe,doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży produkcyjnej, narzędziowej),wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, negocjacyjne oraz sprzedażowe,proaktywne podejście oraz umiejętność pracy pod presją czasu,znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point).Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu form wtryskowych

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Firma: Klient portalu Praca.pl

Publikacja: dzisiaj

Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z dyrektorami szkół, nauczycielami oraz pedagogami. Realizacja spotkań sprzedażowych i doradczych, wykorzystując do tego profesjonalne materiały marketingowe. Aktywny rozwój naszej marki poprzez skuteczne...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: TUiR Allianz Polska S.A.

Publikacja: wczoraj

Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów : Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe : Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów,...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: OPTIMO Sp. z o.o.

Publikacja: 2025-04-20

Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40%...

Poznaj szczegóły oferty