Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0211
OBOWIĄZKI:
terminowa realizacja zadań administracyjnych, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, obsługa klienta, wsparcie działu sprzedaży, przesyłanie dokumentów do Centrali Firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera, Word Excel, Internet
Uprawnienia: dobra znajomość języka angielskiego


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Bieruń

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Publikacja: wczoraj

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej: papierowa i elektroniczna;- przygotowanie korespondencji do wysyłki papierowej;-...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Publikacja: wczoraj

1. Obsługa korespondencji: przyjmowanie i wysyłanie pism, e-maili, paczek kurierskich;2. Archiwizacja dokumentów: segregacja i przechowywanie dokumentów w odpowiedni sposób, zgodnie z procedurami firmy;3. Obsługa Klienta - przyjmowanie i obsługa Klientów...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Publikacja: 2025-05-08

Utrzymywanie relacji z firmami oraz dostawcami z terenu Chin w języku chińskim w zakresie informacji i dokumentacji firmowej. Bieżąca obsługa administracyjna, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej również w języku chińskim. Dbałość o...

Poznaj szczegóły oferty