Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Bieruń
Numer: StPr/25/0746
OBOWIĄZKI:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej: papierowa i elektroniczna;- przygotowanie korespondencji do wysyłki papierowej;- wysyłka korespondencji w formie elektronicznej;- prowadzenie kalendarza spotkań;- archiwizacja dokumentacji technicznej;- obsługa urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym wypełnianie obowiązków;- współudział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej;- udział w komisjach przetargowych;- wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego, wydanych zgodnie z przepisami prawa pracy i zawartą umową o pracę.Godziny pracy: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku w rozliczaniu inwestycji z UE,- Wymagana znajomość procedur i wytycznych w rozliczaniu środków z UE.- Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office.- Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków,- Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.

Miejsce pracy:

Bieruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Publikacja: wczoraj

Obsługa klienta, obsługa komputera, pozyskiwanie nowych klientówPraca na pół etatu w godzinach 8.00-12.00 - możliwość ustalenia z pracodawcą innych godzin pracy.I umowa na okres próbny - 1 miesiąc, możliwość nawiązania stałęj współpracy. Wymagania...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Publikacja: wczoraj

-Przyjmowanie dokumentów od klientów biura, wydanie dokumentów, sprawdzenie dokumentów, policzenie ilosci, ksero dokumentów, ułożenie datami, wpięcie do segregatowrów, pisanie maili wg poleceń, odbieranie korespondencji mailowej, obsługa urządzeń...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Bytom

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Publikacja: 2025-04-08

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list...

Poznaj szczegóły oferty