Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:- Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku w rozliczaniu inwestycji z UE,- Wymagana znajomość procedur i wytycznych w rozliczaniu środków z UE.- Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office.- Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków,- Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Bieruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Publikacja: wczoraj
Obsługa klienta, obsługa komputera, pozyskiwanie nowych klientówPraca na pół etatu w godzinach 8.00-12.00 - możliwość ustalenia z pracodawcą innych godzin pracy.I umowa na okres próbny - 1 miesiąc, możliwość nawiązania stałęj współpracy. Wymagania...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Publikacja: wczoraj
-Przyjmowanie dokumentów od klientów biura, wydanie dokumentów, sprawdzenie dokumentów, policzenie ilosci, ksero dokumentów, ułożenie datami, wpięcie do segregatowrów, pisanie maili wg poleceń, odbieranie korespondencji mailowej, obsługa urządzeń...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Bytom
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Publikacja: 2025-04-08
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list...
Poznaj szczegóły oferty