- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej.
- Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień.
- Tworzenie i aktualizacja baz klientów.
- Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży.
- Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
- Dobra znajomość programu Subiekt GT oraz pakietu Microsoft Office.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i dokładność w działaniu.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub znajomość programów graficznych (np.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Stabilną i pełnoetatową pracę od poniedziałku do piątku (8:00–16:00).
- Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie zespołu.
- Przyjazną atmosferę oraz pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
- Niezbędne narzędzia pracy i jasno określony zakres obowiązków.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-12-14
Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-12-10
kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, wsparcie w zakresie zapytań produktowych, gwarancyjnych i technicznych, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, współpraca z innymi działami w celu skutecznego rozwiązania zgłoszeń,...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-12-01
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...
Poznaj szczegóły oferty