UZO EYEWEAR jest firmą działającą w branży optycznej, specjalizującą się w projektowaniu i sprzedaży opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych.
Specjalista ds. obsługi biura i klienta
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zadania:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy.
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej.
  • Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień.
  • Tworzenie i aktualizacja baz klientów.
  • Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży.
  • Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
Wymagania:
  • Dobra znajomość programu Subiekt GT oraz pakietu Microsoft Office.
  • Wykształcenie co najmniej średnie.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i dokładność w działaniu.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub znajomość programów graficznych (np.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Stabilną i pełnoetatową pracę od poniedziałku do piątku (8:00–16:00).
  • Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie zespołu.
  • Przyjazną atmosferę oraz pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Niezbędne narzędzia pracy i jasno określony zakres obowiązków.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-11-14

Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. :) Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta. Aktywne...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-11-06

kontakt z klientami za pomocą telefonu, e-maila, social mediów i live chatu, udzielanie precyzyjnych informacji i wsparcia w rozwiązywaniu problemów, koordynacja reklamacji i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta, aktywna współpraca i wsparcie zespołu w...

Poznaj szczegóły oferty