Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • obsługa klientów w zakresie przed- i posprzedażowym
  • doradztwo produktowe, porównywanie ofert i prezentacja promocji
  • rozwiązywanie problemów technicznych oraz wsparcie użytkowników
  • obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1)
  • bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
  • umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • przyjazne podejście do klientów
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, wsparciu technicznym lub e-commerce
Oferujemy:
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, szkolenia językowe
  • atrakcyjny bonus za polecenie znajomych
  • międzynarodowe środowisko pracy i przyjazna atmosfera
  • realne możliwości rozwoju kariery i podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Klient portalu Praca.pl

Publikacja: 2025-11-07

obsługa zapytań klientów w języku szwajcarskim przez telefon, e-mail lub czat, pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie, współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania spraw...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Klient portalu Praca.pl

Publikacja: 2025-11-07

Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili, pomoc w problemach technicznych. Rozwiązywanie problemów: Szybkie znajdowanie rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie danych: Precyzyjne wprowadzanie informacji do systemu. Budowanie relacji: Tworzenie zaufanych...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Klient portalu Praca.pl

Publikacja: 2025-11-07

Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania Zarządzanie limitami karty oraz...

Poznaj szczegóły oferty