Specjalista ds. Obsługi Klienta Turystycznego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Komunikacja z klientami przez telefon, czat oraz e-mail (kontakt przychodzący i wychodzący)
- Ochrona poufności danych klienta
- Prezentowanie postawy proaktywnej, cierpliwej, empatycznej i zrozumiałej
Wymagania:
- Biegłość w języku polskim/rosyjskim/tureckim/holenderskim na poziomie C1 oraz angielskim na poziomie minimum B2
- Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta
- Doświadczenie w obsłudze klienta, call center, branży turystycznej lub lotniczej mile widziane
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-10-14
Your Responsibilities Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude Our Requirements...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-10-12
Komunikacja z klientami poprzez telefon, czat, i e-mail, zarówno w roli nadawcy, jak i odbiorcy. Dyskretna i wrażliwa praca z poufnymi informacjami klientów. Empatyczne, cierpliwe i wyrozumiałe podejście do każdego klienta. Biegła znajomość języka polskiego...
Poznaj szczegóły oferty