Specjalista ds. Obsługi Klienta Turystycznego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Komunikacja z klientami przez telefon, czat oraz e-mail (kontakt przychodzący i wychodzący)
  • Ochrona poufności danych klienta
  • Prezentowanie postawy proaktywnej, cierpliwej, empatycznej i zrozumiałej
Wymagania:
  • Biegłość w języku polskim/rosyjskim/tureckim/holenderskim na poziomie C1 oraz angielskim na poziomie minimum B2
  • Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, call center, branży turystycznej lub lotniczej mile widziane
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-10-14

Your Responsibilities Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude Our Requirements...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-10-12

Komunikacja z klientami poprzez telefon, czat, i e-mail, zarówno w roli nadawcy, jak i odbiorcy. Dyskretna i wrażliwa praca z poufnymi informacjami klientów. Empatyczne, cierpliwe i wyrozumiałe podejście do każdego klienta. Biegła znajomość języka polskiego...

Poznaj szczegóły oferty