Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat.
  • Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami.
  • Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobna praca.
  • Biegłość w języku polskim i dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie.
  • Praca w centrum Katowic w komfortowym biurze.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i system bonusowy za polecenie pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Będzin

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Publikacja: 2025-05-14

Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wykształcenie kandydatów...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Piekary Śląskie

Firma: "UNEXT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Publikacja: 2025-05-10

Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową Współpraca z innymi działami firmy Prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami Rejestracja dokumentów posprzedażowych w systemie W zakresie obowiązków nie jest sprzedaż Wymagania...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-05-09

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Poznaj szczegóły oferty