- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat, utrzymywanie profesjonalizmu.
- Dokumentowanie interakcji z klientami i działań posprzedażowych w systemie CRM.
- Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Aktualizacja wiedzy o ofertach i politykach firmy.
- Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji.
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Zdolności komunikacyjne, szczegółowość, umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną, technologie i ciągłe uczenie się.
- Wsparcie dla znanej marki motoryzacyjnej, promowanie jakości i innowacji.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet korzyści, w tym dostęp do systemu benefitów, prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Umowa o pracę na pełny etat oraz płatne szkolenia.
- Możliwość rozwoju kariery i uczestnictwo w wydarzeniach team-buildingowych.
- Wsparcie lidera zespołu.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-07-29
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Poznaj szczegóły oferty