Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem włoskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Prowadzenie dokładnej dokumentację interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca z kolegami w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta.
  • Bycie na bieżąco z ofertami produktów, usługami, zasadami i procedurami.
  • Ciepła i entuzjastyczna interakcja z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych w celu rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Ponad 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne, z minimalnym poziomem C1 w języku włoskim i poziomem B2 w języku angielskim.
  • Zdolność do zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Silna dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.
  • Chęć uczenia się i dostosowywania do nowych technologii i procesów.
Pożądane: doświadczenie z innymi luksusowymi markami i klientami
Systemy zarządzania relacjami (CRM).

Oferujemy:
  • Pracę zdalną.
  • Kompleksowe benefity (my benefit system, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Imprezy team-buildingowe.
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-12-24

Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-12-22

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and...

Poznaj szczegóły oferty