Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie czatu) z językiem ukraińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office
  • Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej
  • Aktywna komunikacja w zespole
  • Monitorowanie czatu i odpowiadanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej pracy jest atutem
  • Biegła znajomość języka ukraińskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
  • Umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Silne umiejętności interpersonalne i empatia, aby skutecznie obsługiwać klientów w różnych sytuacjach
Mile widziane:
  • Znajomość języka polskiego
  • Gotowość do pracy w niepełnym wymiarze godzin w weekendy
Oferujemy:
  • Program Rozwoju Talentów (prawdziwe awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
  • Profesjonalne przygotowanie do pracy - szkolenia i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-12-25

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-12-24

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-12-22

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and...

Poznaj szczegóły oferty