- Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy.
- Zachowanie entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do rozwiązywania problemów technicznych.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w rozmowach z klientami.
- Wysokie zdolności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Chęć uczenia się i dostosowywania do nowych technologii.
- Pracę zdalną.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Integracyjne wydarzenia zespołowe.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Effective contact with the customer only via live chat - 100% back office A positive, empathetic and professional approach to customers Providing reliable and accurate information in response to customer questions and problems in the logistics industry Active...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-11-22
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Poznaj szczegóły oferty