Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • kontakt z klientami za pomocą telefonu, e-maila, social mediów i live chatu,
  • udzielanie precyzyjnych informacji i wsparcia w rozwiązywaniu problemów,
  • koordynacja reklamacji i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta,
  • aktywna współpraca i wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej roli,
  • biegła znajomość języka polskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2),
  • znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera,
  • gotowość do pracy zmianowej w tygodniu i w weekendy.
Oferujemy:
  • umowę zlecenie i elastyczny grafik pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
  • program poleceń dla znajomych oraz przyjazną atmosferę w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. :) Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta. Aktywne...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-11-07

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...

Poznaj szczegóły oferty