Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- kontakt z klientami za pomocą telefonu, e-maila, social mediów i live chatu,
- udzielanie precyzyjnych informacji i wsparcia w rozwiązywaniu problemów,
- koordynacja reklamacji i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta,
- aktywna współpraca i wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej roli,
- biegła znajomość języka polskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2),
- znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera,
- gotowość do pracy zmianowej w tygodniu i w weekendy.
Oferujemy:
- umowę zlecenie i elastyczny grafik pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
- program poleceń dla znajomych oraz przyjazną atmosferę w zespole.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. :) Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta. Aktywne...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-11-07
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...
Poznaj szczegóły oferty