- Będziesz odpowiadał za profesjonalną i szybką komunikację z klientami poprzez telefon, chat i e-mail.
- Twoim zadaniem będzie dokumentowanie zgłoszeń i interakcji w systemie CRM.
- Będziesz współpracować z innymi działami, aby poprawiać jakość obsługi klienta.
- Do Twoich obowiązków należy także aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur, aby dostarczać klientom precyzyjnych informacji.
- Będziesz wykorzystywał wiedzę na temat produktów motoryzacyjnych do rozwiązywania problemów i odpowiadania na pytania klientów.
- Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub call center.
- Komunikujesz się płynnie w języku szwedzkim (min. C1) oraz dobrze w języku angielskim (min. B2).
- Potrafisz zachować spokój i podejście zorientowane na rozwiązanie, nawet w trudnych sytuacjach.
- Jesteś osobą dokładną i dobrze zorganizowaną, z silnymi umiejętnościami rozwiązywania problemów.
- Masz pasję do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce.
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz kartę Multisport.
- W pełni płatne szkolenia wstępne oraz dostęp do platform rozwojowych.
- Możliwość rozwoju kariery i uczestnictwa w kursach językowych.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-10-13
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-10-12
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to...
Poznaj szczegóły oferty