Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Będziesz odpowiadał za profesjonalną i szybką komunikację z klientami poprzez telefon, chat i e-mail.
  • Twoim zadaniem będzie dokumentowanie zgłoszeń i interakcji w systemie CRM.
  • Będziesz współpracować z innymi działami, aby poprawiać jakość obsługi klienta.
  • Do Twoich obowiązków należy także aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur, aby dostarczać klientom precyzyjnych informacji.
  • Będziesz wykorzystywał wiedzę na temat produktów motoryzacyjnych do rozwiązywania problemów i odpowiadania na pytania klientów.
Wymagania:
  • Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub call center.
  • Komunikujesz się płynnie w języku szwedzkim (min. C1) oraz dobrze w języku angielskim (min. B2).
  • Potrafisz zachować spokój i podejście zorientowane na rozwiązanie, nawet w trudnych sytuacjach.
  • Jesteś osobą dokładną i dobrze zorganizowaną, z silnymi umiejętnościami rozwiązywania problemów.
  • Masz pasję do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz kartę Multisport.
  • W pełni płatne szkolenia wstępne oraz dostęp do platform rozwojowych.
  • Możliwość rozwoju kariery i uczestnictwa w kursach językowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-10-13

Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-10-12

As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to...

Poznaj szczegóły oferty