- Obsługa klientów w języku czeskim – telefonicznie, mailowo i przez czat
- Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów klientów zgodnie z procedurami
- Przyjmowanie reklamacji i koordynacja usług naprawczych
- Udzielanie wsparcia technicznego i informacji o produktach
- Pomoc klientom w procesie zakupowym, przetwarzanie zamówień i zwrotów
- Dbaj o wysoki poziom satysfakcji i lojalności klientów
- Znajomość języka czeskiego na poziomie C1/C2
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność pracy w różnych systemach i platformach
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Empatia w kontakcie z klientem przy zachowaniu obiektywizmu
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub w centrum kontaktowym
- Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji i zapewnianiu satysfakcji klienta
- Znajomość mediów społecznościowych lub platform e-commerce
- Doświadczenie w cross-sellingu lub up-sellingu
- Zainteresowanie nowymi technologiami, np. AI
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Dostęp do benefitów i kart sportowych
- Ubezpieczenie na życie
- Program rozwoju talentów i kursy językowe
- Możliwość pracy zdalnej
- Kultura pracy nastawiona na współpracę i rozwój
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-09-28
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie kart kredytowych oraz usług bankowych w języku niemieckim (ok. 5% w języku angielskim) Rozwiązywanie pytań dotyczących produktów, aplikacji mobilnych i internetowych Autoryzacja i obsługa działań na kartach:...
Poznaj szczegóły oferty