- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej; wsparcie przez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail.
- Udzielanie informacji ogólnych oraz pomocy przy problemach z podróżowaniem.
- Zarządzanie rezerwacjami biletów, problemami z bagażem i przekierowaniem lotów.
- Rozwiązywanie codziennych problemów i reklamacji klientów.
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (min. C1) i angielskiego (B2).
- Dyspozycyjność do pracy w biurze.
- Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Znajomość systemów Windows i MS Office.
- Brak wymaganej wcześniejszej doświadczenia; zapewniamy szkolenie.
- Wynagrodzenie na podstawie umowy cywilnoprawnej (35.71 PLN/godz.).
- Elastyczne godziny pracy (9:00-20:00), nowoczesne miejsce pracy.
- Możliwości rozwoju i awansu, wsparcie lidera zespołu, szkolenia oraz coaching.
- Cykliczne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Lubisz rozmawiać, masz wyczucie w kontakcie z ludźmi i mówisz świetnie po niemiecku? Mamy pracę, w której to wystarczy - serio. Dołącz do zespołu w Katowicach i pomagaj klientom w taki sposób, w jaki sam chciałbyś być być obsłużony. Bez wciskania, bez...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Odbieranie połączeń od klientów niemieckojęzycznych Asystowanie w rozwiązywaniu problemów związanych z gwarancjami oraz w dostarczaniu części zamiennych i naprawach Dostosowywanie produktów do potrzeb klientów Praca z systemem CRM Biegłość w języku...
Poznaj szczegóły oferty