Ogłoszenie numer: 10080415, z dnia 2025-07-19

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
  • Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
  • Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
  • Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
  • Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
  • Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
  • Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.

Oferujemy

  • Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
  • Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
  • Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
  • Rozwój umiejętności przez szkolenia.
  • Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
  • Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-07-18

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-07-15

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-07-15

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

Poznaj szczegóły oferty