- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.
- Prowadzenie dokumentacji w systemie CRM.
- Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie wsparcia w zakresie produktów cyfrowych i motoryzacyjnych.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów i dobra organizacja pracy.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pracę zdalną.
- Bogaty pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i system kafeteryjny.
- W pełni płatne szkolenie wprowadzające oraz wsparcie menedżera.
- Dofinansowanie do kursów językowych.
- Pracę w nowoczesnym biurze z możliwością rozwoju zawodowego.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-10-23
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to...
Poznaj szczegóły oferty