- Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales)
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1)
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Przyjazne podejście do klientów
Mile widziane: - Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-11-16
Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-11-16
Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania...
Poznaj szczegóły oferty