Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon.
  • Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze.
  • Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta.
  • Poprowadź klientów przez cały proces zakupowy odpowiadając na pytania i proponując najlepsze rozwiązania w kwestiach ubezpieczeń.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Doskonała kultura telefoniczna i umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Zdolność do pracy w zespole, pozytywne nastawienie i empatyczna natura.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie bazowe 7 500 PLN brutto na umowie o pracę +bonus do 800 PLN.
  • Nowoczesne miejsce pracy w Global Office Park w sercu Katowic. 
  • Fantastyczny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
  • Atrakcyjne bonusy za polecenie znajomych.
  • Wiele możliwości rozwoju - zarówno profesjonalnego jak i osobistego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek szukanie rozwiązań na odległość dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby praca z systemem CRM niemiecki na poziomie C1...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...

Poznaj szczegóły oferty