Ogłoszenie numer: 9434104, z dnia 2025-02-04
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Tychy
Opis stanowiska
- Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Przyjazne podejście do klientów
Mile widziane: - Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
Oferujemy
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Your responsibilities: Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Engage with customers through various channels including phone, chat, and email, handling both inbound and outbound interactions Provide exceptional service by approaching each interaction with a proactive, patient, and understanding attitude, ensuring every customer...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Poznaj szczegóły oferty