Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwajcarskim niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Kontakt z klientami przez telefon, e-mail lub czat w języku szwajcarskim niemieckim.
  • Pomoc w sprawach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych.
  • Aktualizacja danych klientów i współpraca z innymi działami.
Wymagania:
  • Biegła znajomość szwajcarskiego niemieckiego (Schwyzertüütsch).
  • Angielski na poziomie B2.
  • Podstawowa znajomość MS Office i pozytywne nastawienie.
  • Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • Pracę od poniedziałku do piątku (8:00–18:00) – weekendy wolne!
  • Nowoczesne biuro w Global Office Park w Katowicach.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie, kursy językowe).
  • Bonus za polecenia i przyjazną, międzynarodową atmosferę.
  • Możliwości rozwoju i awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

codzienny kontakt z klientami w języku włoskim poprzez telefon, czat i e-mail udzielanie informacji dotyczących produktów i usług motoryzacyjnych wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i użytkowych tworzenie notatek oraz raportów w systemie CRM...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

codzienny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi w języku włoskim (mailowo i telefonicznie) wsparcie w zakresie zapytań dotyczących produktów elektronicznych, napraw pogwarancyjnych oraz zgłoszeń serwisowych udzielanie informacji o działaniu...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...

Poznaj szczegóły oferty