- Kontakt z klientami przez telefon, e-mail lub czat w języku szwajcarskim niemieckim.
- Pomoc w sprawach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych.
- Aktualizacja danych klientów i współpraca z innymi działami.
- Biegła znajomość szwajcarskiego niemieckiego (Schwyzertüütsch).
- Angielski na poziomie B2.
- Podstawowa znajomość MS Office i pozytywne nastawienie.
- Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta
- Pracę od poniedziałku do piątku (8:00–18:00) – weekendy wolne!
- Nowoczesne biuro w Global Office Park w Katowicach.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie, kursy językowe).
- Bonus za polecenia i przyjazną, międzynarodową atmosferę.
- Możliwości rozwoju i awansu.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
codzienny kontakt z klientami w języku włoskim poprzez telefon, czat i e-mail udzielanie informacji dotyczących produktów i usług motoryzacyjnych wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i użytkowych tworzenie notatek oraz raportów w systemie CRM...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
codzienny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi w języku włoskim (mailowo i telefonicznie) wsparcie w zakresie zapytań dotyczących produktów elektronicznych, napraw pogwarancyjnych oraz zgłoszeń serwisowych udzielanie informacji o działaniu...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...
Poznaj szczegóły oferty