- kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej w obu kierunkach,
- udzielanie informacji oraz rozwiązywanie bieżących zgłoszeń,
- dbałość o poprawne i odpowiedzialne przetwarzanie powierzonych danych,
- prowadzenie rozmów z wyczuciem, cierpliwością i nastawieniem na pomoc.
- bardzo dobra znajomość języka tureckiego (min. C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2),
- gotowość do pracy w elastycznym grafiku, również w weekendy i święta,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub branżach związanych z podróżami i usługami.
- nowoczesne biuro w centrum miasta,
- kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy,
- wsparcie lidera zespołu na każdym etapie,
- spotkania integracyjne i przyjazną atmosferę,
- premię za polecenie znajomego do pracy.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła znajomość...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-10-27
Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei...
Poznaj szczegóły oferty