Specjalista ds. Obsługi Klienta z niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Jako Doradca Klienta z językiem niemieckim, będziesz obsługiwać klientów poprzez telefon, czat lub formularze internetowe, rozwiązywać kwestie gwarancyjne, koordynować naprawy oraz zapewniać wsparcie techniczne.
  • Odpowiadasz za pełne zarządzanie zamówieniami, od przyjęcia po zwroty, dbając o wysoką jakość doświadczeń klientów.
Wymagania:
  • Wymagana płynność w języku niemieckim (C1/C2), komunikatywna znajomość angielskiego (B2).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność pracy na wielu platformach i systemach.
  • Empatia i zdolność budowania silnych relacji z klientami.
  • Mile widziane doświadczenie w Contact Center i zainteresowanie nowymi technologiami.
Oferujemy:
  • Pracę w nowoczesnym biurowcu z pakietem świadczeń: prywatna opieka zdrowotna, pakiet socjalny, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie znajomych, zespół pełen pozytywnej energii.
  • Dodatkowe bonusy takie jak sport, opieka medyczna, szkolenia, gry wideo, dni owocowe oraz dostęp do kawy i herbaty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage,...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Poznaj szczegóły oferty