- Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo oraz przez chat (rozmowy przychodzące i wychodzące).
- Ochrona poufnych informacji klientów.
- Proaktywne, cierpliwe i empatyczne podejście do klienta.
- Biegła znajomość języka rosyjskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
- Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej.
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do pracy z klientami.
- Stałe wsparcie lidera zespołu.
- Program poleceń z premią za rekomendację nowego pracownika.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Co na Ciebie czeka? Misja specjalna: Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów niemieckojęzycznych — odbierając połączenia i odpowiadając na maile, pomożesz im rozwiązywać techniczne zagadki i sprawisz, że poczują się naprawdę zaopiekowani....
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie danych:...
Poznaj szczegóły oferty