- Reprezentowanie marki; obsługa zapytań i reklamacji klientów.
- Przetwarzanie zgłoszeń gwarancyjnych i koordynacja napraw.
- Wsparcie techniczne i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
- Zarządzanie procesem zakupów oraz podnoszenie satysfakcji klientów.
- Biegła znajomość rumuńskiego (C1/C2) i angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
- Zorientowanie na zespół i pozytywne nastawienie.
- Nowoczesne miejsce pracy, pakiet benefitów (medyczne, ubezpieczeniowe, językowe).
- Przyjazne środowisko międzynarodowe.
- Możliwości rozwoju kariery.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: wczoraj
Odpowiedzi na pytania dotyczące produktów kart kredytowych oraz usług online i mobilnych. Wsparcie w autoryzacji klienta, w tym aktywacja i blokada kart, zarządzanie limitami, zmiany produktów oraz aktualizacja danych kontaktowych. Obsługa zapytań...
Poznaj szczegóły oferty