Ogłoszenie numer: 9352111, from 2024-11-19
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim
Location: Katowice
Job description
- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair.
- Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail.
- Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży.
- Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów.
- Rozwiązywanie bieżących problemów pasażerów oraz obsługa reklamacji.
Requirements
- Znajomość języka włoskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego B1.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej.
- Umiejętności komunikacyjne i proklienckie.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Data rozpoczęcia pracy: 2 grudnia.
- Doświadczenie nie jest wymagane – zapewniamy szkolenie.
We offer
- Stawkę na umowie cywilnoprawnej (35,71 PLN/godz.).
- Elastyczne godziny pracy między 9:00 a 20:00.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Szczecina lub Katowic.
- Zdarzenia integracyjne dla zespołu.
- Płatne szkolenie przygotowawcze.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwości rozwoju i awansu wewnętrznego.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-11-19
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach....
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-11-18
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-11-18
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Poznaj szczegóły oferty