Ogłoszenie numer: 9782200, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail.
  • Raportowanie w systemie CRM.
  • Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami.

Wymagania

  • Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Znajomość j. niemieckiego - C1 i angielskiego - B2.
  • Dbałość o szczegóły, profesjonalizm.
  • Doskonała samoorganizacja.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
  • Znajomość systemu CRM.
  • Zainteresowanie motoryzacją.

Oferujemy

  • Możliwość pracy w 100% zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia specjalistyczne w branży motoryzacyjnej.
  • Świadczenia, m.in. kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka zdrowotna.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
  • Umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Będzin

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Publikacja: 2025-05-14

Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wykształcenie kandydatów...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Piekary Śląskie

Firma: "UNEXT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Publikacja: 2025-05-10

Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową Współpraca z innymi działami firmy Prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami Rejestracja dokumentów posprzedażowych w systemie W zakresie obowiązków nie jest sprzedaż Wymagania...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-05-09

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Poznaj szczegóły oferty