Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Spotkajmy się i poznajmy bliżej!
Poznaj nas bliżej: https://www.youtube.com/watch?v=m7FoN5Igp74
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientów
- Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielność i dokładność;
- Wysoka kultura osobista.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Bezpłatny parking;
- Brak dress codu;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Publikacja: 2025-06-06
Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-06-03
Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Poznaj szczegóły oferty