Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: dzisiaj
Nadzór nad procesem zwrotów i reklamacji w sprzedaży internetowej (skala ogólnopolska) Analiza danych dotyczących zgłoszeń – ich ilości, źródeł i przyczyn Wdrażanie usprawnień oraz inicjowanie działań optymalizacyjnych Monitorowanie wyników i...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Bytom
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-09-07
Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz wniosków Współpraca z innymi działami przy wyjaśnianiu spraw reklamacyjnych Sporządzanie analiz i raportów Dbanie o zgodność działań z przepisami i procedurami Min. średnie wykształcenie Mile...
Poznaj szczegóły oferty