Grupa zakupowa Elektroomega zrzesza polskie hurtownie elektryczne, budując rozwój tych firm poprzez połączone potencjały poszczególnych hurtowni, ich wiedzę, pozycję na rynku lokalnym. Dostarczamy narzędzia do rozwoju jakimi są system b2b, z warunkami na 100 dostawcach, wsparcie ie marketingowe, wizerunkowe, szkoleniowe, dla hurtowni i ich pracowników.
- wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych hurtowni elektrycznych, sanitarnych, budowlanych do współpracy z grupą
- uczestnictwo w negocjacjach i rozmowach handlowych z dostawcami (administracja umowami )
- obsługa zamówień spływających do centrali i działania zmierzające do ich maksymalizacji
- koordynacja zamówień wysyłanych przed hurtownie do dostawców ( system navireo, zami, B2B)
- sporządzanie analiz i współudział przy tworzeniu wytycznych do strategii na potrzeby zarządu
- kreowanie sprzedaży i narzędzi trade marketingu
- współorganizacja spotkań, szkoleń, akcji gazetkowych, wizerunkowych, itp.
- obsługa dostawców i hurtowni w procesów handlowych, marketingowych, analiz warunków i rozliczenia bonusów. Realizacja zadań marketingowo handlowych, podnoszenie standardów obsługi hurtowni zrzeszonych w grupie przez dostawców. Wdrażanie narzędzi zwiększających zakupy przez umowy grupowe hurtowni członkowskich.
- wykształcenie wyższe lub licencjat
- kierunek ekonomiczny lub pokrewny
- doświadczenie minimum 3 lata w działach obsługi klienta, analiz, handlowych, sprzedaży, zakupów, marketingu
- komunikatywność, umiejętność osiągania celu w rozmowie telefonicznej lub osobistej na rzecz celów firmy, skrupulatność, lojalność, zaangażowanie, miła aparycja
- biegła znajomość excel, skuteczność w negocjacjach handlowych, obsłudze klienta, znajomość typów osobowości
- pracę stacjonarną z kilkoma delegacjami w roku na spotkania grupowe
- wynagrodzenie plus premia
- możliwość awansu na managera, dyrektora
- stanowisko podlega bezpośrednio prezesowi zarządu
- (możliwość do dyspozycji służbowej samochodu )
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: TUiR Allianz Polska S.A.
Publikacja: wczoraj
Twój zakres obowiązków Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, opierając się na zaufaniu i wartościach Allianz Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie spersonalizowanych ofert ubezpieczeniowych Spotkania z klientami – online i na żywo –...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: wczoraj
Pozyskiwanie oraz utrzymanie relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Opracowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych. Prowadzenie spotkań sprzedażowych i negocjacji. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach rozwijających umiejętności...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: ID Logistics Distribution sp. z o.o.
Publikacja: 2025-05-12
Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie: prowadzenie działań w zakresie sprzedaży usług transportowych realizacja zadań i planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową Spółki pozyskiwanie nowych Klientów w zakresie...
Poznaj szczegóły oferty