- Komunikacja z klientami telefonicznie, przez czat i e-mail (wychodzące i przychodzące).
- Ochrona poufnych danych klientów.
- Zapewnienie profesjonalnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
- Biegłość w języku greckim (poziom C1) oraz w języku angielskim (minimum B2).
- Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej mile widziane.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Eventy integracyjne.
- Pełne szkolenie przygotowujące do pracy z klientem.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Program poleceń – premia za rekomendowanie znajomych.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomości mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych (branża RTV/AGD) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Obsługa klientów w zakresie RTV/AGD poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2. Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-10-20
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...
Poznaj szczegóły oferty