- Obsługa telefoniczna klientów niemieckojęzycznych.
- Wsparcie w zakresie napraw, gwarancji i części.
- Zdalne rozwiązywanie problemów.
- Dobór produktów dostosowanych do potrzeb klienta.
- Praca z systemem CRM.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub w serwisie (mile widziane).
- Zdolności do logicznego myślenia.
- Pozytywne nastawienie i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Wynagrodzenie 7 000 PLN brutto na umowę o pracę.
- Nowoczesne miejsce pracy.
- Szkolenie wstępne.
- Benefity pracownicze takie jak owocowe czwartki, kafeteria MyBenefit, prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
- Przyjazną atmosferę pracy.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-05-31
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-05-31
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage,...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-05-31
Prowadzenie obsługi klienta telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM i monitorowanie podejmowanych działań. Współpraca zespołowa w celu poprawy jakości...
Poznaj szczegóły oferty