- Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email).
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Biegłość w języku słoweńskim (min. poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Umiejętność spokojnego i taktycznego radzenia sobie w stresujących sytuacjach.
- Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-11-19
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-11-19
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-11-19
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Poznaj szczegóły oferty