Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty.
- Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie.
- Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych.
- Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Biegłość w języku czeskim (min. C1) oraz angielskim (min. B2).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji.
- Znajomość Windows i MS Office.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Pracę w nowoczesnym biurze.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta benefitów).
- Szkolenia przygotowujące do pracy.
- Bezpłatne lekcje językowe.
- Bonus za polecenie pracownika.