STOKSON powstał w 1990 roku i obecnie jest jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Nasza firma jest pionierem i liderem rynku donutów w Polsce i jedną z największych firm produkcyjnych w tej kategorii w Europie. Jesteśmy zespołem pełnych pasji profesjonalistów, ceniących kreatywne podejście do pracy. Posiadamy najważniejsze, międzynarodowe certyfikaty gwarantujące najwyższą jakość i bezpieczeństwo produkcji. W naszych zakładach wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii, produkcji, magazynowania oraz logistyki produktów.
Aktualnie w związku z rozwojem działu poszukujemy kandydatki/ kandydata na stanowisko:
- Zarządzanie procesem zakupowym.
- Negocjacje z dostawcami.
- Wyszukiwanie nowych dostawców.
- Negocjacje cen i warunków współpracy.
- Optymalizacja procesów zakupowych.
- Analiza rynku.
- Doświadczenie w zakupach.
- Znajomość branży FMCG preferowana.
- Umiejętności analityczne.
- Biegła znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
- Zdolność do pracy pod presją.
- Znajomość języka angielskiego B1.
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Stałą pracę na umowę o pracę.
- System kafeteryjny (sport, kino, koncerty, bony).
- Narzędzia pracy.
- Rozwój w dynamicznej firmie.
- Możliwość ubezpieczenia grupowego.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Bowim S.A.
Publikacja: 2025-07-28
Opis stanowiska: Koordynacja obiegu dokumentów zakupowych (sprawdzanie / weryfikowanie / wprowadzanie do systemu komputerowego); Awizowanie dostaw materiału na magazyny; Współpraca z agencjami celnymi – przesyłanie dokumentacji potrzebnej do odpraw celnych ,...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: STRABAG BMTI Sp. z o.o.
Publikacja: 2025-07-27
Twoja rola w STRABAG pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi negocjacje cenników / umowy handlowe aktualizacja cenników w systemie CATO wsparcie pozostałych specjalistów ds. zakupów w regionach; współpraca z regionami praca z...
Poznaj szczegóły oferty