VENS sp. z o.o. to firma specjalizująca się w outsourcingu usług inżynierskich, zarządzaniu i realizacji wsparcia projektów inwestycyjnych. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Współpraca z Project Managerem w zakresie obsługi procesu zakupów inwestycyjnych od etapu definiowania strategii zakupowej do zakończenia realizacji projektu
- Udział w zarządzaniu procesem zakupowym i przetargowym, zwłaszcza: wybór strategii, rodzaju kontraktu, potencjalnych dostawców, zapewnienie zgodności z harmonogramem, obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi procedurami zakupowymi
- Analizowanie ryzyka zakupowego i adresowanie działań zapobiegawczych
- Przygotowanie umów, obsługa formalna kontraktu, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie ze standardem korporacyjnym
- Przygotowywanie raportów ze statusów prowadzonych procesów
- Zarządzanie okresem obowiązywania umowy z uwzględnieniem zakresu, jakości, budżetu, harmonogramu i bezpieczeństwa
- Zapewnienie zgodności procesów ze standardami korporacyjnymi i najlepszymi praktykami zakupowymi
- Udział w spotkaniach i negocjacjach
- Udział w audytach korporacyjnych
- Wykształcenie wyższe, preferowane obszary: logistyka, ekonomia, administracja, zarządzanie lub pokrewne
- 2 lata doświadczenia w realizacji projektów zakupów
- Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów zakupów inwestycyjnych (CAPEX)
- Znajomość technik negocjacyjnych
- Umiejętność przygotowywania kontraktów wysokobudżetowych w międzynarodowym środowisku
- Mile widziane doświadczenie w przemyśle, znajomość wytycznych NFOŚiGW
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Excel, Word oraz Outlook
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na codzienną komunikację
- Autonomiczność i samodzielność w działaniu
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne
- Skrupulatność i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub zlecenie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach pracy
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Zdobycie unikatowego doświadczenia
- Opiekę konsultanta VENS
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Wewnętrzne programy rozwojowe
- Pracę w anglojęzycznym środowisku
- Kartę Medicover Sport
- Elastyczny czas pracy
- Docenią Twoje osiągnięcia i zrealizujesz ambicje zawodowe
- Realnie dobrze zarobisz
- Respektowany jest work-life balance
- Panuje przyjazna atmosfera pracy
- Zdobędziesz unikatowe doświadczenie
- Podstawą są transparentne zasady współpracy
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: STRABAG BMTI Sp. z o.o.
Publikacja: 2025-08-22
Twoja rola w STRABAG pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi negocjacje cenników / umowy handlowe aktualizacja cenników w systemie CATO wsparcie pozostałych specjalistów ds. zakupów w regionach; współpraca z regionami praca z...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-08-12
Pozyskiwanie i współpraca z dostawcami Negocjacje cenników i umów handlowych Aktualizacja danych w systemie zakupowym Wsparcie działań zakupowych w różnych regionach Udział w realizacji bieżących projektów Umiejętności zakupowe i techniki negocjacyjne...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Bowim S.A.
Publikacja: 2025-08-08
Opis stanowiska: Koordynacja obiegu dokumentów zakupowych (sprawdzanie / weryfikowanie / wprowadzanie do systemu komputerowego); Awizowanie dostaw materiału na magazyny; Współpraca z agencjami celnymi – przesyłanie dokumentacji potrzebnej do odpraw celnych ,...
Poznaj szczegóły oferty