- Obsługa czatu z klientami
- Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami
- Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów
- Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów
- Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych
- Przetwarzanie zamówień i zwrotów
- Rozwiązywanie technicznych problemów związanych z produktami
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- Język polski na poziomie C1
- Znajomość języka angielskiego
- Cierpliwość
- Otwartość na naukę
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Umowa o pracę
- Stabilne zatrudnienie
- Prywatna opieka medyczna (LuxMed)
- Dofinansowanie do karty Multisport lub vouchery MyBenefit
- Możliwość dołączenia do prywatnego ubezpieczenia
- Dostęp do platform e-learningowych z bezpłatnymi szkoleniami
- Lekcje języka angielskiego online
- Program poleceń pracowniczych
- Wydarzenia integracyjne (Pizza Day, Summer Party)
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-11-18
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-11-18
Kontakt z klientami przez telefon, e-mail lub czat w języku szwajcarskim niemieckim. Pomoc w sprawach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych. Aktualizacja danych klientów i współpraca z innymi działami. Biegła znajomość szwajcarskiego niemieckiego...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-11-17
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...
Poznaj szczegóły oferty