Firma zajmuje się sprzedażą i serwisem ekspresów do kawy oraz akcesoriów kawowych.
Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa czatu z klientami
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami
  • Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów
  • Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów
  • Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych
  • Przetwarzanie zamówień i zwrotów
  • Rozwiązywanie technicznych problemów związanych z produktami
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Wymagania:
  • Język polski na poziomie C1
  • Znajomość języka angielskiego
  • Cierpliwość
  • Otwartość na naukę
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Prywatna opieka medyczna (LuxMed)
  • Dofinansowanie do karty Multisport lub vouchery MyBenefit
  • Możliwość dołączenia do prywatnego ubezpieczenia
  • Dostęp do platform e-learningowych z bezpłatnymi szkoleniami
  • Lekcje języka angielskiego online
  • Program poleceń pracowniczych
  • Wydarzenia integracyjne (Pizza Day, Summer Party)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-11-18

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-11-18

Kontakt z klientami przez telefon, e-mail lub czat w języku szwajcarskim niemieckim. Pomoc w sprawach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych. Aktualizacja danych klientów i współpraca z innymi działami. Biegła znajomość szwajcarskiego niemieckiego...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-11-17

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Poznaj szczegóły oferty