Nasze marki to: RISER, RISER.domy, Wood Core House oraz XENAKIS Development.
Kluczową misją tego stanowiska będzie rozwój wizerunku marek/i z branży budowlanej/deweloperskiej (ze szczególnym uwzględnieniem spółki deweloperskiej XENAKIS DEVELOPMENT) oraz budowanie ich obecności w mediach społecznościowych.
- Prowadzenie i rozwój kanałów social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YT) – tworzenie harmonogramów publikacji, redakcja treści, współpraca z grafikami, moderacja komentarzy.
- Współpraca z agencją w zakresie performance marketing.
- Współpraca z zespołem sprzedażowym w zakresie wsparcia działań promocyjnych i kampanii lead generation.
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych – katalogów, tekstów, grafik, mailingów, treści na stronę internetową.
- Monitorowanie i raportowanie efektów działań marketingowych (Google Analytics, Meta Ads, inne narzędzia) oraz współpraca z agencjami zewnętrznymi w tym zakresie.
- Wsparcie w organizacji eventów, targów i innych działań wizerunkowych.
- Research trendów w branży nieruchomości i digital marketingu.
- Doświadczenie (min. 2 lata) w pracy w dziale marketingu lub w agencji reklamowej – preferowane doświadczenie w branży nieruchomości.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing/reklama) lub ukończone kursy, szkolenia.
- Aktualna wiedza w zakresie trendów marketingowych.
- Praktyczna znajomość i doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu mediów społecznościowych.
- Znajomość podstawowych zasad content marketingu.
- Umiejętność redagowania tekstów marketingowych.
- Znajomość narzędzi takich jak: CapCut, Canva, Meta Business Suite, Google Analytics.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz koordynacji współpracy z firmami zewnętrznymi.
- Inicjatywa w działaniu oraz poszukiwaniu i stosowaniu w praktyce nowych trendów marketingowych.
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane: obsługa drona, umiejętności fotograficzne, znajomość Adobe Premiere.
- Możliwość pracy i realny wpływ na rozwój marki.
- Rozwój kompetencji marketingowych w praktyce – od strategii po wykonanie.
- Wsparcie doświadczonego zespołu i otwartą atmosferę współpracy.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej.
- Benefity tj. karta sportowa, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
Firma: Kanclerz sp. z o.o.
Publikacja: 2025-11-18
Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
Firma: Kanclerz sp. z o.o.
Publikacja: 2025-11-14
Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo,...
Poznaj szczegóły oferty