- obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia
- prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM
- współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia klienta
- bieżące śledzenie informacji o produktach, usługach i procedurach, by udzielać aktualnych i precyzyjnych odpowiedzi
- wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów klientów
- minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) do dokumentacji i komunikacji wewnętrznej
- umiejętność pracy w stresie, zachowanie spokoju i profesjonalizmu w kontaktach z klientami
- wysoka dbałość o szczegóły, dobra organizacja pracy i analityczne podejście
- proaktywność i kreatywne rozwiązywanie problemów
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dostęp do nowoczesnego biura lub możliwość pracy zdalnej
- szkolenia wstępne i bieżące wsparcie w rozwoju kompetencji
- pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i kafeteryjny system świadczeń
- udział w wydarzeniach integracyjnych i możliwość rozwoju zawodowego
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu podnoszenia...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności budowanie pozytywnych relacji z...
Poznaj szczegóły oferty