- Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat.
- Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych.
- Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami.
- Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika.
- Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość języka gruzińskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze reklamacji i skarg.
- Dobra znajomość Windows i MS Office.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Prace w komfortowym biurze w centrum Katowic.
- Pakiet korzyści, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
- Szkolenia przygotowujące do roli.
- Możliwości rozwoju: programy mentoringowe, darmowe kursy online, bezpłatne lekcje językowe.
- Program finansowych bonusów za polecanie pracowników.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomości mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych (branża RTV/AGD) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Obsługa klientów w zakresie RTV/AGD poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2. Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-10-20
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...
Poznaj szczegóły oferty