Specjalista wsparcia klienta z językiem gruzińskim
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat.
  • Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych.
  • Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami.
  • Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika.
  • Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
Requirements:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość języka gruzińskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B2.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze reklamacji i skarg.
  • Dobra znajomość Windows i MS Office.
We offer:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
  • Prace w komfortowym biurze w centrum Katowic.
  • Pakiet korzyści, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
  • Szkolenia przygotowujące do roli.
  • Możliwości rozwoju: programy mentoringowe, darmowe kursy online, bezpłatne lekcje językowe.
  • Program finansowych bonusów za polecanie pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomości mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych (branża RTV/AGD) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Obsługa klientów w zakresie RTV/AGD poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2. Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-10-20

Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...

Poznaj szczegóły oferty