Śląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy i biurowy. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Na stanowisku nie występują uciążliwe ani niebezpieczne warunki pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na 10 piętrze w 10 piętrowym budynku w siedzibie Urzędu przy ul. Powstańców 41a. Budynek posiada windę osobową, podjazd oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretuje dokumenty księgowe w celu przedłożenia do kontroli wstępnej i zatwierdzenia do wypłaty.
- Wprowadza zatwierdzone dokumenty do systemu księgowego w celu ujęcia operacji gospodarczych na kontach księgowych.
- Obsługuje bankowość elektroniczną NBE w celu wygenerowania wyciągów bankowych oraz przygotowania przelewów do realizacji.
- Kompletuje, przygotowuje i ewidencjonuje dokumentację księgową w celu wypłaty nagród Śląskiego Kuratora Oświaty.
- Na bieżąco analizuje i weryfikuje zgodność zapisów na kontach księgowych w celu dostarczenia prawidłowej i aktualnej informacji finansowej.
- Przygotowuje sprawozdania budżetowe, finansowe w celu podpisania i przekazania do jednostki nadrzędnej.
- Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa w zakresie "Zarządzanie wykonaniem" w celu zapewnienia środków finansowych na realizację wydatków budżetowych Kuratorium oraz "Zarządzanie Harmonogramem" w celu przygotowania rocznego harmonogramu dochodów i wydatków.
- Monitoruje należności oraz nalicza odsetki od nieterminowych wpłat.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w księgowości
- Komunikatywność
- Dokładność i rzetelność
- Umiejętność współpracy
- Doskonalenie zawodowe
- Dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego excel
- Znajomości przepisów z zakresu ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości
- Znajomość rozporządzeń: w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla jednostek budżetowych; szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów z zakresu rozporządzeń: w sprawie sprawozdawczości budżetowej; w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych; w sprawie szczegółowego sposobu wykonania budżetu; w sprawie rodzajów i trybu dokonywania operacji na rachunkach bankowych prowadzonych dla obsługi budżetu państwa w zakresie krajowych środków finansowych oraz zakresu i terminów udostępniania informacji o stanach środków na tych rachunkach
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Będzin
Firma: Primost Południe Sp. z o.o.
Publikacja: wczoraj
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych....
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Jaworzno
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Publikacja: 2024-10-16
proqwadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzenie deklaracji podatkowych, kontrola i analiza dokumentów finansowych, wystawianie faktur. Wymagania inne:
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Publikacja: 2024-10-08
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie średnie lub wyższe. Sumienność oraz umiejętność obsługi komputera.
Poznaj szczegóły oferty