Firma C&A jest w czołówce marek modowych już od momentu jej założenia przez braci Clemensa i Augusta w 1841 roku. Zawsze szliśmy z duchem czasu – od wprowadzenia ubrań gotowych do noszenia, kiedy normą było szycie na miarę, do spopularyzowania minispódniczek w latach 60., wprowadzenia Com-bikini w latach 70., biobawełny na początku 2000 r. i pierwszej odzieży z certyfikatem Cradle-to-Cradle na poziomie Gold w 2017 r. – czyniąc stylowe i wysokiej jakości ubrania dostępnymi dla każdego. Podczas gdy C&A i otaczający nas świat zmieniały się przez dziesięciolecia, jedno pozostało niezmienne: nasze zaangażowanie w oferowanie zrównoważonej i jakościowej mody dla całej rodziny.
Dążymy do tego, aby przyszły przemysł modowy był bardziej innowacyjny i zrównoważony, czyli taki, który bazuje na obiegu zamkniętym i promuje pełny cykl życia odzieży od jej użytkowania po ponowne wykorzystanie i nadanie jej kolejnego życia.
Dołącz do naszego zespołu jako
- Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień
- Proaktywne podejście do Klienta tj. witanie i udzielanie odpowiedzi na pytania
- Doradzanie Klientowi m.in. w zakresie kroju dżinsów, stylizacji i rozmiaru
- Pomoc Klientowi w znalezieniu odpowiedniego produktu, zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym, przy wykorzystaniu narzędzi serwisowych (np. kodów QR)
- Znajomość promocji online i offline
- Z pomocą visual merchandiserów dbanie o to, aby sklep C&A był miejscem, w którym Klienci czerpią inspirację z naszej mody i mogą łatwo znaleźć to, czego szukają
- Zapewnienie płynnego działania sklepu, praca przy kasie, pomoc przy umieszczaniu prawidłowych cen i dbanie o sprawną obsługę Klientów w przymierzalni
Osoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim lubić kontakt z Klientem. Powinna również pasjonować się modą i być na bieżąco z najnowszymi trendami. Nasze wymagania:
- Zorientowanie na Klienta oraz otwarta osobowość
- Otwartość na zmiany i innowacje oraz chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji w zakresie mody, handlu detalicznego i sprzedaży
- Umiejętność pracy w zespole; umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych, rzetelność i chęć pomagania innym
- Mile widziane doświadczenie w modzie, handlu detalicznym lub sprzedaży.
Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale chcesz się uczyć i czujesz, że pasujesz do C&A, skontaktuj się z nami i prześlij swoją aplikację. Czekamy na kontakt z Twojej strony!
Co oferujemy w C&A
W C&A kierujemy się naszymi wartościami, stawiamy na współpracę, traktujemy się nawzajem z szacunkiem i zachęcamy wszystkich do prezentowania nowych pomysłów. Dbamy o Twoje dobre samopoczucie i rozwój. Dołączając do nas otrzymasz:
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. z zakresu obsługi klienta, stylizacji a także w szkoleniach produktowych dotyczących dżinsów
- Zniżkę pracowniczą
- Atrakcyjne benefity dostosowane do lokalnych warunków
- Zatrudnienie w niepełnym wymiarze godzin
Oferujemy wiele możliwości rozwoju. Może się przed Tobą otworzyć możliwość zmiany stanowiska na asystenta kierownika sklepu, kierownika sklepu, visual merchandisera a także najniższe stanowiska w jednym z naszych biur.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Publikacja: 2025-07-06
sprzedaż produktów i usług oferowanych przez bank, pozyskiwanie nowych klientów, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: miinimum 1 rok doświadczenia w pracy przy obsłudze klienta
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-06-15
Wsparcie klientów w wyborze produktów dopasowanych do ich potrzeb Prezentacja i sprzedaż usług finansowych oraz ubezpieczeniowych Dbałość o profesjonalny wizerunek i wysokie standardy obsługi Wykształcenie średnie Zainteresowanie sprzedażą i obsługą...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-06-13
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji....
Poznaj szczegóły oferty