Śląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Budynek urzędu 10 piętrowy, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach na 6 piętrze. Budynek posiada windę osobową, podjazd oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi sekretariat w celu wsparcia bieżącej pracy wicekuratora oświaty lub dyrektora
- Wykonuje czynności kancelaryjne w systemie elektornicznego zarządzania dokumentami - EZD (weryfikowanie prawidłowości metadanych, czytelności załączników, opisywanie dokumentów, przekazywanie do podpisu i dekretacji) w celu zapewnienia właściwego i terminowego obiegu dokumentów
- Udziela informacji dot. organizacji i załatwiania spraw w Kuratorium w celu zapewnienia właściwej jakości świadczonych usług
- Kompletuje i przedkłada dokumenty papierowe do podpisu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów oraz realizacji zadań w Kuratorium
- Przygotowuje wykazy, zestawienia, bazy danych w celu zapewnienia dostępu do informacji klientom wewnętrznym i zewnętrznym
- Przygotowuje organizacyjnie i dokumentuje narady - zgodnie z poleceniem, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania Kuratorium
- Współpracuje z pracownikiami sekretariatów oraz pracownikami punktów kancelaryjnych Kuratorium w celu sprawnego i niezwłocznego przekazywania informacji i przesyłek
- Systematycznie uzupełnia materiały biurowe oraz inne artykuły w celu właściwego funkcjonwania sekretariatu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o służbie cywilnej, instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Rzetelność i terminowość
- Pozytywne podejście do klienta
- Umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: Urząd Miasta Tychy
Publikacja: 2025-08-11
Główne obowiązki:* obsługa klientów z zakresu wydawania i unieważniania dowodów osobistych, potwierdzania,unieważniania i przedłużania profilu zaufanego oraz zakładania kont na platformie e-Urząd - tyski portal informacyjno-płatniczy;* realizowanie...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Mysłowice
Firma: Urząd Miasta MYSŁOWICE
Publikacja: 2025-08-11
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Prowadzenie księgowości analitycznej przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłatw zakresie podatków i opłat lokalnych.2. Sprawdzanie terminowości wpłat.3. Podejmowanie czynności...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie
Firma: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śl.
Publikacja: 2025-08-08
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem,zwalnianiem i prowadzeniem ewidencji czasu pracy pracowników.Obsługa programu Płatnik.Uczestniczenie w opracowaniu projektów regulaminów.Obliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców.Praca w godzinach...
Poznaj szczegóły oferty