- Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
- Working with confidential customer information and treating it sensitively.
- Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
- Polish language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
- Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
- Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.
- Modern workplace in the heart of Katowice.
- Team-building events.
- Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Work with friends - the opportunity to receive a bonus for referring friends.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Publikacja: wczoraj
obsługa stacjonarnego sklepu, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, obsługa zwrotów oraz reklamacji, odpisywanie na komentarze w social mediach, udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym, obsługa posprzedażowa,...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: wczoraj
Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych. Wykształcenie wyższe, preferowane w kierunkach...
Poznaj szczegóły oferty